REKLAMACJE
W związku z postanowieniami ustawy z dnia 15 grudnia 2017r. o dystrybucji ubezpieczeń uprzejmie informujemy wszystkich naszych Klientów będących osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub spółkami nieposiadającymi osobowości prawnej o prawie złożenia reklamacji w zakresie naszych usług niezwiązanych z udzielaną ochroną ubezpieczeniową.
Reklamacje można składać :
1. w siedzibie Korporacji Brokerów Ubezpieczeniowych PROTEKTOR BZ Sp. z o.o.
ul. Dmowskiego 35, 60-222 Poznań (od poniedziałku do piątku w godz.: od 8:00 do 16:00),
2. za pośrednictwem poczty na nasz adres: ul. Dmowskiego 35, 60-222 Poznań,
3. pocztą elektroniczną: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Odpowiedzi na tak złożoną reklamację udzielimy w terminie 30. dni od jej otrzymania. W skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie złożymy informację zawierającą:
1. wyjaśnienia przyczyn opóźnienia,
2. wskazanie okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia reklamacji,
3. określenie przewidywanego terminu rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi przy czym termin ten nie może przekroczyć 60. dni od dnia otrzymania reklamacji.
Odpowiedź na reklamację przekażemy w formie papierowej lub na innym trwałym nośniku danych.
Informujemy również o możliwości złożenia skargi oraz możliwości rozstrzygania sporów na drodze pozasądowego postępowania prowadzonego przez Rzecznika Finansowego albo postępowania przed Sądem Polubownym przy Komisji Nadzoru Finansowego ( www.knf.gov.pl ).